BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Monday, April 8, 2013

Farewell Fabulous Five

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

Alhamdulillah, dah lepas satu lagi ujian dunia,
program asasi dah tamat. Yeayyy~!!

Gembiranya tak terkata sebab dah berjaya menempuhi alam asasi.
Ewahh ayat tak boleh blah nyaa.
Kalau diberi pilihan untuk ulang balik asasi ni aku tak kisah sebenarnya,
tapi mesti dengan satu syarat.
I want my fabulous five !

Yes, I've posted about fabulous five before kan.
Fabulous five sebenarnya nyawa aku kat bumi Merbok selama dua semester ni.
I don't know how will I go through this foundation program if they are not there with me.

Fyi, I cried a lot last two nights, I am so going to miss these awesome people.
Hampa pun tau kan I will cry if it involves friendship? Hiii..

1.TASYA
Awesome roommate, classmate, and soulmate. Thank you sebab tahan dengan perangai aku yang entah apa-apa sepanjang dua sem ni. Walaupun kadang-kadang aku marah hang, tapi aku buat macam tu sebab aku sayang hang. Trust me. Aku suka perangai hang yang gila-gila, yang suka menyanyi tak kira masa. And for sure, lepas ni kalau aku karaoke dalam toilet sorang-sorang, memang takdak muka lain yang aku akan ingat. Insyaallah lepas ni, kalau kita semua dapat pegi Shah Alam, memang rumah hang akan jadi port kita pulak la. Andddddd jangan lupa janji hang untuk singgah rumah aku time buat clearance nanti. I am looking forward to meeting you again, honey. :)

2.TEESHA
My loud friend. Walaupun dah berkawan dua sem, tapi aku tak pernah ingat nombor bilik hang pun. Hihihi sorry. You're one of the people that I won't forget my entire whole life. I don't know why, but you are so special. Susah nak jumpa orang macam hang, yang outspoken yet not the annoying type of outspoken person. Aku admire cara hang yang know your goal and you work really hard to get to it. I will always pray for your success okay. Lagi satu time dalam kelas hang suka tanya soalan even though soalan tu hang dah tau jawapan, which shows that you really want to learn. I admire that as well. Guess nanti aku kena belajar dari hang :)

3.AIZA
Aku sampai sekarang susah nak percaya yang hang ni anak bongsu. Your attitude lagi matang dari kami yang lain. Aku pun dah anggap hang as kakak dalam hidup aku. Bukan sebab hang nampak tua ka apa, but because you are so very freaking protective. That's why aku suka cerita masalah aku kat hang, because you know how to cool me down again. Kadang-kadang aku cerita hang tak respond pun aku dah rasa relief. I love the fact that people don't know how crazy you are except us. Maintain your craziness and let us praise sarcasm. Because praising sarcasm is actually praising you as well. :D

4.TATI
Lunatic. That word suits you most. Haha. Dude, you've changed me. A lot. And I love the changes you made in me. Hang selalu cakap "despite the fact yang hang pakai tudung labuh, hang jahat tau tak?" Yes, aku admit. Aku memang jahat. Terutamanya bila dengan hang. Sebab bila dengan hang, aku tak pernah control langsung. Diri aku yang sebenar akan automatically terkeluar. Lepas ni, boleh kata semua benda yang aku tengok sekeliling aku, akan mengingatkan aku kat hang. The stars, moon, songs, movies, books, longkang, everything ! Words can't describe how much I love you.

Fabulous Five dah ubah hidup aku. Aku pun taktau macam mana perubahan ni boleh jadi dalam masa kurang dari setahun. Yes, kurang setahun kita kenal, but the bond between us is very strong.

Ya Allah, tak sabarnya nak jumpa hampa lagi. Harapnya perpisahan ni sementara ja.
I am not strong enough to be apart from all of you for a long time.


Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: