BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Wednesday, November 28, 2012

A new post. Hehehehe

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Cuti sem dah nak habis,  baru teringat nak update blog.
Kacang lupakan kulit, mungkin ?
Hehehehe.
Mana mungkin blogger tersayang ni dilupakan.
Setiap hari buka blogger, tengok dashboard, tenung 2 3 minit, lepas tu tutup balik.

Banyak sangat benda yang jadi.
Idea dalam kepala pun tak konsisten.
Taktau apa yang nak diceritakan kat blog ni. Hmmm.

Oh, nak buat pengumuman sikit.
Aku dah deactivate facebook account.
Tak sampai seminggu lagi la, baru ja.
So kalau ada apa-apa boleh la contact melalui twitter.
Nak lagi senang, call or text la kan. ;)

Motif deactivate ? Takda motif yang solid sebenarnya.
Just penat. Penat melayan karenah manusia kat facebook.
Penat melayan karenah diri sendiri.

Macam dah jadi kewajipan diri sendiri, kalau online mesti bukak facebook.
Walaupun facebook tak berapa nak aktif, tapi mesti keinginan nak sign in tu membuak-buak.
Nampak tak pembaziran masa yang berlaku ?

Memang la, aku deactivate facebook, tapi twitter still active.
Sebab aku rasa aku still kena ada satu source untuk tau current issue.
And twitter seems to be the best place that provides current issues.
At least, masa aku habis untuk twitter, when I get bored, aku offline, bukannya beralih ke facebook macam sebelum ni.
Hehehehehe~

Tapi kan ada satu masalah jugak la.
Kat mana nak promote blog ni ? Hewhew
Kalau kat facebook ada la join 2 3 group blogger, boleh la promote kat situ.
Post kali ni... promote kat twitter je la nampaknya.
Hahaha.
Tak pa la, bukan aku nak kejar trafik pun.
Siapa nak baca, baca lah.
Tak nak baca, takkan aku nak paksa kan..

Sorry. Asalnya nak bagi input baru dalam post kali ni.
Tapi still menambah ilmu, info tak banyak lagi.
So post ni jadi mengarut sikit.
Insyaallah nanti kalau free aku kongsi sikit ilmu yang ada.
Assalamualaikum. :)


Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: