BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Thursday, September 27, 2012

Entri Tanpa Backspace (Jugak)

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.
Tadi kan masa kat library Aidil paksa paksa aku view dia punya blog
eeeee~ conceited beliau tu.
Hahahaha. Sebabnya nak suruh aku baca post tanpa backspace beliau lah.

Lepas tu, aku rasa tercabar untuk buat entri tanpa backspace jugak, walaupun dia tak cabar aku pun sebenarnya, muehehehehe.
Percaya atau tidak? Setakat ni belum sekali lagi pun tekan backspave backspcae backspace!
alamakkkkkk!! Baru nak berlagak. Hahahaha.

Sepatutnya masa-masa sebegini dihabiskan di hadapan buku-buku nota,
tetapi disebabkan aku ni bukanlah jenis yang membaca sangat,
so aku beralih dari membaca ke menulis.
Still melibatkan perkataan yang banyak, okayh ?
Bangga sat dengan diri sendiri, hewhew

Fyi, aku menaip dengan agak perlahan untuk meminimumkan bilangan typo.
Over la Syifa oi !!! Hahaha

Sepatutnya takdak haha kat situ, tapi dah lak takleh padam kan, let it be lah.
Ish awat rasa macam boring sangat post kali ni.
Semata-mata nak menunjukkan keterroran aku menaip tanpa typo yang banyak, sanggup aku menjerumuskan diri dalam kancah post bosan ini.
Ish, dunia dunia~

Dah la, takmau dah la mengarut kat sini, ilmu dalam otak dah la sikit, lagi mengarut lagi banyak ilmu yang keluar.
Nanti tinggal apa ja nak bawak masuk final nanti ?
Haa haa, sapa nak jawab ?

Tapi kan tapi kan, sebelum aku mengundurkan diri,
seriously bangga diri weh ! Tak bayak banyak typo, kalau compared dengan Aidil punya post la.
Weeeeheeeeeee~
Dah stop bangga diri, ia akan menyebabkan diri menjadi riak dan boleh mendorong kepada terbatalnya iman.

Acecececececececehhh Syifa...... Hahahaha
Good luck on your finals, fellas ! Muah muahhh xD


Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

2 Kepochi:

Unknown said...

boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

AlpHa BeTaa said...

Terserlah kejelesan di situ. Muehehehehhe