BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Thursday, July 5, 2012

First Impression

Assalamualaikum~
Ada baik tarak baik semuanya ?
Sudahkah anda bersedia untuk membaca hasil tulisan ku yang seterusnya ?
Sedia atau tidak, bolos saja dinding itu !
Ahahaha, tetiba ja.

Sedar tak sedar dah sebulan aku di sini.
Alhamdulillah tak pernah lagi rasa boring, bosan, dan yang sewaktu dengannya.
Maybe sebab kawan-kawan kat sini semuanya sekepala belaka.
Maybe, maybe. xD

Tapi, seriously lah kan. Sebelum ni aku ingat dah takkan jumpa kawan-kawan yang bengong macam ni.
Ya la, dah ramai yang meningkat remaja kan.
Walaupun umur aku dah menunjukkan yang aku ni remaja, tapi aku taktau la perangai aku menunjukkan keremajaan aku tak.
Miehehehehehehe
Buruk kan kalau gelak macam tu in real life?

Aku takda idea sangat nak menulis sebenarnya,
tapi daripada blog buruk ku dibiarkan terus buruk dan berhabuk dan berkarat
ada baiknya aku post sesuatu. Hahaha

Nak tengok tak buah hati-buah hati aku yang terbaru ?
Hehehehhe..

Yupp, ni semua classmates aku yang tersangatlah awesome !
Seriously, budak-budak ni mengingatkan aku kat kelas 5sn2 tahun lepas.
And that's why aku tak pernah rasa bosan, or pissed off, or apa-apa perasaan negatif la, sekali pun tak pernah terlintas.

So ni baru la ada kaitan sikit dengan tajuk aku.
Sebab apa aku buat tajuk first impression ?
Sebabnya sebelum aku masuk sini, aku takut.
Yes, takut. Takut sebab kebanyakan budak law kan macam jenis baca buku, budak-budak baik la. *stereotype*
Hahahaha.
Tapi sebenarnya tak pun ! How impressive is that kan xD

Maksud aku bukanlah dorang ni jenis tak baca buku macam tu.
Tapi dalam baca buku tu still ada gila-gila jugak.
Kadang-kadang facts pun boleh dibuat jokes.
Amboi~

To my beloved ex-classmates and kawan-kawan sekolah menengah dulu,
don't get me wrong.
Aku tak pernah lupakan hampa.
Know what, you are the greatest thing in my life.

Kawan-kawan from tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, and kawan-kawan kat sini.
Aku tak pernah lupa hampa, and insyaallah takkan pernah lupa.
Thanks and tahniah sebab berjaya tempatkan diri kat tempat paling special dalam hati aku. :)
Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: