BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Monday, June 11, 2012

Lalalulu~

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.
Second day sebagai pelajar universitas. Hehehe.
Biasa la awal-awal kan, eksaited kemain lagi semua orang.
Diharapkan semangat ni akan terus berkekalan hingga ke akhirnya.
Perghh perghh~


So everything went well these two days
Alhamdulillah~
Walaupun semalam agak penat sikit sebab first day kan,
kelas kat mana pun tak ketahuan lagi.
Berlari-lari, berjoging-joging, berkejar-kejaran kami cari.
Balik kolej je kaki dah bengkak doh ! Hahaha
Tapi tak la teruk sangat, tidur semalaman, pastu okay dah.

Nasib baik hari ni punya jadual relaks ja.
Sepatutnya ada dua kelas hari ni tapi tadi kelas CSC terbatal.
So kami ada satu kelas ja la. Hehehehe

Setakat hari ni tak boleh komen la kelas tu best or tak sebab baru dua hari kan, nak komen apa nya ?
Just pasal classmates aku. Hmmmmm
BEST !!!!!!!!
Yes, mereka sangat best.
Setakat ni aku dah bergaul dengan semua bebudak perempuan.
And rasanya semuanya gila-gila kot.
Insyaallah, gila-gila ja tak gila. Hewhewhew
Diharapkan persahabatan kita jadi sangat bombastik kelak.
Hahahaha poyo lagi ayat aku :p

Oh, oh ! Tau tak, tadi kan time tengah tunggu nak masuk kelas CSC yang tiba-tiba terbatal tu, aku terjumpa dengan salah sorang kawan facebook aku.
> Nik Zulhilmi < namanya.
Seriously, aku tak cam dia tadi, sebab aku tak usha muka dia pun.
Nasib baik dia tegur, hahahaha.
So macam bersemangat lak nak jejak kawan-kawan facebook yang lain.
Ekekekekekeke.
Tu ja la kot nak tulis, aku bosan sebenarnya ni, room mates semua ada kelas,
dok sorang-sorang ja dalam bilik ni. :(
Bye.


Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: