BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Saturday, May 19, 2012

Terpisah Akhirnya

Assalamualaikum~!!
Hello ! Aloha ! Hai warga blog yang terchentaa..
Maaf lah, memang dah semakin jarang aku update blog sekarang.
Sibuk tak terkata, mengalahkan Barrack Obama.
Kemain aku
Padahal twitter, facebook hari-hari on. Mwahahahaha

So macam ni, 2 minggu lepas dah dapat keputusan UPU.
Alhamdulillah, all praises to Allah, all praises to Allah~
Walaupun berbekalkan result yang tak seberapa, aku berjaya menempatkan diri di UiTM kampus Merbok.
Aku adalah bakal penuntut asasi undang-undang di sana.
Hooyeahhh~

Tapi sayang......
Farah ngan Ikah dapat sains kuantitatif kat uitm Arau,
Aalia ngan Qilah sambung form 6 kat SMK Sik.
Why la aku terpisah dengan semua kawan-kawan sahabat-handai semua ni ?
Wuuuuuuu~

Never mind I'll find someone like you~
I wish nothing but the best for us all~
Hahaha. Suka hati ubah lirik ikut kesesuaian keadaan
I'm creative, right ?

Kalau nak tahu, since darjah satu lagi aku dengan Farah sekelas,
masuk sekolah menengah pun sekelas sampai form 5.
Ikah pulak kawan baik aku since sekolah rendah, tapi tak sama kelas time sekolah menengah.
But still, kami best friends.
Tu yang macam sedih sikit tu nak berpisah.
Eh tak tak, bukan sikit, sedih banyak okay.

Pastu Aalia ngan Qilah tu classmate time form 4 ngan form 5.
Walaupun 2 tahun ja tapi kami geng.

Kalau nak ikutkan, aku sedih sebab berpisah dengan raaaaaaaaaamai kawan-kawan yang raaaaaaaapat sangat dengan aku.
Tapi chillax ah kan, bukannya tak jumpa langsung.
Kalau pi mana-mana nak dengan depa ja tak best lah kan.
Kita kena bergaul dengan macam-macam orang, baru la otak akan berkembang.
Heeeeee~

Takpa la, aku redha ja apa yang aku dapat ni.
Semua Allah dah aturkan untuk kami masing-masing kan.
Memang dah rezeki aku. Dapat asasi ni memang aku bersyukur sangat sangat.
Ada yang dapat 6, 7 A, even yang straight A pun ada yang tak dapat UPU.
Rezeki, yes, rezeki aku. Alhamdulillah :)

So here's a song for my mates

Walau raga kita terpisah jauh, namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu, dan rasakan aaaaa~ aku.

Hikhik. You are safe in my heart, forever, insyaallah.
Kita sama-sama cari kawan and move on.
Leggo !!


Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: