BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Tuesday, January 17, 2012

Friends Forever, Insyaallah


Selama ini, ku mancari-cari,
teman yang sejati, buat menemani perjuangan suci,
bersyukur kini padaMu Ilahi,
teman yang dicari selama ini,
telah ku temui~~

Peewitt ! Suka betul menyanyi 2 3 menjak ni, hahaha.

Secara jujurnya, dengan hati yang tulus ikhlas,
aku agak bermasalah dalam persahabatan sekarang ni.
Pfftff~ Pfftff~ Pfftff~
Taktau macam mana nak explain, tapi ntah la.

I am a bad friend, am I ?
Aku selalu cuba jadi kawan yang baik.
Kita taktau kan apa yang orang fikir tentang kita.
Sometimes I think that I'm such an annoyance to everyone.
Tu bukan maksud aku, aku just nak jadi kawan yang baik, seriously !

Tak sangka tau, 13 tahun dah kami berkawan,
13 tahun bukan 13 hari tau !
Tapi masuk tahun ke 14, persahabatan kami ada masalah.
Maybe dia tak rasa apa-apa, sebab dia dah ada makwe.
Normal thing la, ada makwe, tinggal kawan.
Tapi bukan makwe hang yang tengok muka hang yang berhingus time tadika dulu !

Benda ni memang remeh la, orang mesti cakap aku over la semua kan.
Tapi aku terasa weh !
Kalau dia tu kawan biasa ja, aku okay lagi.
Tapi dia kawan baik aku kot.

Aku try jadi optimis awal-awal, maybe dia sibuk, or maybe takda kredit nak balas mesej semua tu.
Tapi sangat menyakitkan hati bila setiap petang aku nampak dia main basketball kat tepi rumah aku,
aku lalu pun buat bodoh ja, padahal aku tak la kurus sangat pun.
Dari jauh lagi orang dah boleh nampak aku.

Lepas ni lantak hang la ! Aku bukan benci kat hang, tapi aku terasa.
You're not a kid, you should have known what's wrong and what's right.
Kalau hang rasa apa yang hang buat ni betul, tak pa la.
There's nothing else I can do.
Maybe aku yang silap la kan. :)

Sorry, post kali ni memang emosi sikit.
Sikit ? Naah, banyak la jugak.
I know, ramai tak suka baca blog post yang macam ni, aku pun.
Tapi ntah la, aku just rasa nak tulis pasal ni malam ni.
Sorry......

Bersahabatlah kerana Allah, insyaallah persahabatan tu berkekalan.
Aminnn~~


Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: