BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Friday, November 25, 2011

Rehat Sebentar Bersama ZigZag

Achuuuummm !!

Perghh,, berhabuk dah blog aku ni.
Sorry ye sayang, bukan tak ingat, I busy lah you.
huhuhu..

"Cuti" 4 hari, so boleh la lepak chill seketika.
Tapi takleh lepak lama-lama sangat,
sebab lepas ni paper Chemistry !!!
Woahh,, my nightmare !!!

Oh, speaking about nightmare, I had one last night.
Aku mimpi, aku dapat result SPM.
Dalam slip aku tu cuma ada empat subjek ja,
yang lain-lain tadak sebab aku failed semua subjek tu !
Math aku dapat A, BM and BI aku dapat B,
Kimia B kot.
Yang aku ingat dalam mimpi tu, ada jugak yang dapat D and E.

so, mimpi kan ?
memang agak memeningkan.
Awal-awal aku nampak ada 4 subjek ja, mana mai D and E tu taktau ?
hahaha..
Memang nightmare !!

SPM pun tak habis lagi, dah termimpi-mimpi ambik result.
Mama cakap tu maknanya nak dapat 9A la tu,
hahahaha, amin.........

Tapi Syifa ambil 10 subjek la mama,
sebab pa mama kata tu tanda nak dapat 9A ja, lagi satu mana ?

Banyak benda bermain dalam kepala otak la ni
Taktau nak tulis apa dalam blog,
bukan sebab tadak idea, but too much ideas in here.

Oh, before I forgot,
baru-baru ni Syuhada dah membuktikan sesuatu.
hari tu, kakak cakap dia tak pandai,
pi mengaji al-quran pun tak pandai-pandai lagi,
so dia pun rasa tercabar.

Demi menyahut cabaran tersebut, Syuhada dengan jayanya telah buat >VIDEO NI<
Okay, tipu, tipu.
Bukan Syuhada buat la,
aku jadi camera-girl, kakak jadi director, Syuhada jadi subjek.
So, KAMI yang buat. huhuhu~

Kami buat 2 video dah sebenarnya, ni yang second.
Yang first tu Syuhada baca Al-Fatihah dan Al-Ikhlas,
tapi ada technical problem tang pa ntah,
so terpaksa buat sekali lagi, and dia pun dah malas nak baca Al-Ikhlas.
Ish, ish, ish...

Okay la, that's all for today's post I guess.
Should stop writing now, gotta do some preparations to face the nightmare !!
hahahaha, *dah nampak 'freedom' di kejauhan*

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: