BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Wednesday, October 5, 2011

No Appropriate Title

aku tak pegi sekolah lagi !

masuk hari ni dah dua hari berturut-turut aku ponteng bersebab.
uhuk ! uhuk !
tengok, kan dah batuk. aku demam lagi.. :(

taktau la, dah dekatdekat nak SPM ni kerap pulak demam, sakit kepala.
stressed sebab banyak study sangat kot, haha.
tak jugak ah, aku jarang study pun. kalau nak study pun mesti bertemankan encik facebook dan encik twitter.

di saat post ini ditulis, aku tengah lepaklepak dengan mama kat dapur.
actually mama suruh aku mandi, makan, take my medication then sambung tidur.
tapi aku malas ah nak tidur balik, nanti bertambah pening kepalaku !

lepas makan aku tolong la mama kacau tepung.
kacau ja, sebab mama dah bancuh. kira aku tolong jugak la kan ?
lepas tu mama buat sendiri balik, hahaha.
lepas tu aku boring yang tidak tertahan, taktau nak buat apa.
mulamula ingat nak buka buku la, tapi insan bernama Anis Syifa ni serajin itukah ?

so aku pun buka muka buku (buku jugak kan) di samping burung biru.
selalunya memang aku suka buka duadua laman ni.
tapi memandangkan semua kawankawan aku ada kat sekolah, so dah tak berapa best jadinya.

guling sana, guling sini. teringat la dekat my sayang ni.
dah beberapa hari tak update.
takda la lama sangat beliau ditinggalkan, tapi aku dah rindu.

demam aku tak la teruk sangat, tapi kepala ku ini yang berpusing pusing
macam nak jerit "Roller Coaster !!!!"
macam fun ja an ? nak try buat la nanti.
biar mama terkejut, hahaha.

okay, okay. aku dah mengarut dah ni.
I've no fresh ideas on what to update actually, tapi disebabkan kebosanan yang melampau lampau lah ni.
adess, saat ini sakit kepala kembali menyerang.
tapi aku tak cakap kat mama tau, aku diamdiam depan netbook kesayangan ni sambil dengar Red FM online. :D

err.. sapa-sapa yang baca post ni, aku minta maaf banyak banyak okay ?
post ni agak boring, undeniably.
lepas ni aku akan kurangkan masa untuk blogging, sebab SPM lagi 40 hari ja, tak lama dah.
lepas tu insyaallah aku aktif balik.

kurangkan masa doesn't mean aku tak update langsung, ikut keadaan la ye.
aku ni bukannya ulat buku sangat, nak mengadap buku ja sepanjang masa kan.
sekali sekala kalau aku terasa agak muak menenung buku tu lelama, maybe aku singgah singgah sini jap. :)

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: