BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 16, 2011

......receiving........ confirmed !


alhamdulillah, akhirnya semua persoalan dah terjawab.
hehehe
walaupun keputusannya tak seperti yang diharapkan,
tapi bersyukur je la dengan apa yang ada.

I'm talking about my trial result here, okay ?

teruk sebenarnya bagi aku !
tapi apa boleh buat, benda dah lepas, terpaksa terima ja la
bukan salah sapa-sapa pun, keputusan aku teruk,
salah aku sendiri jugak.

aku tau mama agak kecewa dengan aku, aku sendiri pun terkejut dengan keputusan aku tu.
bukannya cuba nak pertahankan diri sangat,
padan la dengan muka aku !
sapa suruh main-main kan ?
keputusan pun setimpal la dengan usaha aku yang cam hampeh tu.

Sejarah, subjek yang aku paling lemah sekali,
err..bukan lemah, paling tak suka la,
sebab banyak sangat fakta nak kena ingat.
selalunya memang aku dapat A, paling kurang pun A-,
tapi taktau jadi pa dah, jatuh merudum !!! dum !! dum !!!
terus ke gred C !

adess, 'sakit' woah !

mula-mula tu kami ikut gred JPN, rendah sikit markah untuk dapatkan A.
masa tu sejarah aku pun B lagi,
maknanya jatuh satu gred ja la.
tapi lepas tu cikgu tukar, dah tak guna gred JPN, guna gred sekolah ja.
sebab nak buat perbandingan dengan pencapaian tahun lepas.
sebab tu la keputusan sejarah aku jatuh meruduuuuuuuuummmm !!
dum ! dum !..

hasilnya, aku hanya berjaya dapat 4A ja.
yang lawaknya, bahasa Melayu aku dapat A-, bahasa Inggeris A+
orang apakah aku ini ?
hahaha..

tu la, konon-konon dah orang Melayu tulen, tak payah ambik berat sangat la pasal bahasa Melayu kan. fokus bahsa asing ja.
ni la akibat terlalu fokus bahasa asing, kan dah malu sendiri.
haisyy, buat malu orang Melayu ja, Syifa !

subjek-sujek yang lain, terutamanya subjek sains,
semua aku kumpul D. tahniah la ! =='

yang pastinya, memang aku tak cukup usaha.
macam mana nak kata aku cukup usaha, dah tau keputusan percubaan tak elok pun boleh main facebook, blog, twitter, lagi.
insaflah, Anis Syifa oi !! kurang 2 bulan ja lagi ni.
aja aja fighting !! xD

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: