BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 6, 2011

Diari Ramadan Syuhada #6

saya teruja dengan rupa blog saya sekarang !
aww ! aww ! aww !
hahaha..
*macam apa lagi*

pagi tadi sangat tenang
bunyi kicauan burung mendamaikan hati
cewaahhhhh...

tipu ja, pagi tadi taktau jadi apa
kami (aku n Syuhada )
bangun dekat2 tengah hari dah
terlajak tido..huhu

hari ni angin aku tak berapa elok sangat
asyik terperap ja dalam bilik
ulangkaji la sikit2, lepas tu bukak facebook sat
bukak blog, pastu twitter
pastu bukak blog balik

edit sana, edit sini
tukar itu, tukar ini
sampai rasa puas hati sikit
hehehe..

lepas tu, aku keluar bilik
nak ambik angin sikit
tengok Syuhada tengah main dengan abang dia
main macam2 budak2 tu
aku tak ambik tau sangat pun

kacau2 mama sikit
lepas tu aku masuk bilik balik
ingat nak sambung buat latihan la
percubaan dah dekat ni
tiba-tiba satu makhluk Allah masuk bilik
dah la tak ketuk pintu dulu
geram betul !

main sorok-sorok
yang sembunyi kat bilik aku tu kenapa ?
tempat lain tak boleh sembunyi ka ?
haisyy..

aku biar ja, janji depa bahagia
depa tak kacau aku pun kan
hahaha..

tiba2 Syuhada masuk menjerit-jerit
sebab dia tau dah abang dia ada dalam bilik aku
adoii ! bising betul masa ni

nasib baik angin aku dah bertambah baik
kalau tak mesti dah kena sembur la budak2 ni
lepas Syuhada jumpa abang dia
ingatkan depa nak terus keluar la
rupa-rupanya tak
boleh pulak berkampung dalam bilik aku

ewah-ewahh..
ni kan bilik anak dara
bagi la privasi sikit !

bengang punya pasal,aku pun keluar
tengok2 keadaan mama
cucur dah hampir siap dah pun
huhuhu..

Syuhada and Anas were still in my room
gahh ! annoying..
hahaha

aku dah tak dengar suara depa sangat
tengok-tengok rupanya kat tangan dua-dua pegang handphone !
yang tak tahan tu Syuhada pun main fon jugak
amboi, tak padan dengan kecik

dengan hati yang senang,
aku masuk bilik balik

tiba-tiba dengar Syuhada nangis
terkejut jugak la masa tu
mama pun terkejut

biasa la budak-budak
mula-mula baik, bila dah letih sikit
bergaduh la..
hahaha..
pasal benda kecik pun nak gaduh
apadaaaa

hari ni pertama kali dalam 6 hari puasa
Syuhada tak tidur siang !
wowwww~
tapi sampai petang dia aktif !

tahniah la dik,
dah berjaya biasakan diri dengan berpuasa..
:D

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: