BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 5, 2011

Diari Ramadan Syuhada #5

pejam, celik, pejam, celik balik
dah 5 hari kita berpuasa

sebenarnya nak letak video kat sini, tapi tak boleh
sebab keadaan internet tak berapa elok
almaklumlah, saya kan pengguna jalur lebar ja !
hahaha..

okey ! hari ni Syuhada bangun lambat lagi
cuti sekolah = bangun lambat
biasa la tuu..

lepas sahur tadi,kami sambung tido balik
lepas tu, Syuhada bangun
sebab dia terkencing dalam seluar !!
adoi, Syuhada.. Syuhada..
macam mana la boleh terkencing ?

tapi nasib baik la dia cepat
katil tak basah lagi
hahaha..

lepas dia bangun kami menghabiskan masa bersama di depan televisyen
banyak tengok kartun ja la
cerita lain tak menarik !
huhu
hari ni pun tak tolong mama buat cucur
sebab awal2 lagi mama dah buat sorang

sekali lagi, Syuhada buat perangai
mama dok buat cucur,dia kacau
tanya lambat lagi ka nak malam ?
hahaha..

apa punya soalan la, dik !

tapi macam semalam la, letih dia sat ja
dah jumpa kertas, boleh koyak2
letih pun hilang..

Anas,tiba2 nak ikut kami pi bazaar hari ni
sebenarnya takmau pi pun
tapi kesian kat dia, menaruh harapan
kami pun pi laa

jumpa ramai kawan2 mama
semua tanya Syuhada puasa tak ?
pastu Syuhada pun angguk2 malu
kawan mama pun puji la dia..

saat ini, sakit perut aku tahan gelak
tengok muka Syuhada yang seronok dipuji
haisyy, kadang2 makan puji jugak adik aku sorang ni !
hahaha..

makan pi la puji pun
yang penting, puasa mau penuh yaaa !
huhuhu..

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: