BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 3, 2011

Diari Ramadan Syuhada #3

pagi yang gelap
kini sudah terang
dia adikku dan aku kakak..

hahaha..
pagi ni hujan lebat masa sahur..
tapi itu langsung tidak mematahkan semangat kami untuk ke sekolah !
mesti la..
semalam dah cuti, takkan hari ni nak cuti lebih lagi,kan

maknanya hari ni pengalaman pertama kami berpuasa di sekolah tahun ni :)

okay,
mula2 Syuhada bebal jugak nak bangun pagi
pastu kami paksa dia untuk bangun mandi dan siap2 ke sekolah
tiada belas kasihan !!!

lepas tu kami pun pi sekolah..
*skip* *skip* *skip*

aku balik sekolah lambat sikit hari ni
hari ni ada kelas bahasa cina
tak sabar ja nak balik tengok gelagat budak kecik tu

sampai ja kat rumah nampak dia tengah tido kat ruang tamu
alololo,comel betul..
tanya mama dia ada cerita apa2 tak hari ni

rupa-rupanya dia tido tu sebab letih
hari ni dia ja yang puasa kat tadika dia tu
kawan2 lain tak puasa,
main pun tak ingat dunia la

balik rumah pun letih
tido lebih lama daripada biasa
hahaha

buka puasa hari ni pun macam semalam jugak
dia minum tiga gelas air
air yang sama macam semalam
tapi segelas pun minum tak habis !

ish,ish,ish..
membazir, amalan syaitan..
[tu ayat yang selalu Syuhada cakap]

urmm..
tak banyak yang nak diceritakan hari ni
sebab , sebab..
taktau la sebab apa !
huhuhu..

yang pasti, Syuhada dah berjaya berpuasa selama tiga hari penuh !
yeayyy...
:D

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: