BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 23, 2011

Diari Ramadan Syuhada #23

tertekan betul hari ni !
matematik tambahan, sapa yang tak tertekan ?
tapi kertas tadi susah sangat !

banyak betul soalan yang aku tinggal
nak mengarut pun tadak idea
huhuu..

tapi balik rumah tadi dah hlang semua rasa tertekan tu
sebab tengok atas meja ada sampul surat
belakang sampul surat tu ada cop NubhanFC
yeay ! kad raya Nubhan dah sampaiii !!!

sapa-sapa yang tak dapat tu,
tolonglah jangan cemburu ye,
hahaha..

sepatutnya tadi aku baca buku fizik
tapi alang-alang laptop pun ada sekali
aku pun bukak twitter

lepas tu aku ternampak PM punya tweet
PM, Perdana Menteri la..
dia kata nak buat kuiz
sapa 10 orang yang terawal akan dapat hadiah tshirt 1Malaysia

pastu aku pun jawab ja la salan dia tu
dia tanya 2 perkataan terakhir dalam lagu kebangsaan
memang ramai la yang jawab
aku tak harap pun aku dapat, kan
saja ja suka-suka jawab
hahaha

beberapa minit kemudian tengok ada lagi satu tweet daripada Datuk Najib
dia umumkan nama sepuluh orang pemenang tu
nama aku pun ada !!

wohooo~
memang tak sangka betul
ramai yang jawab, aku orang yang ke 7 terpantas kot

woww, maknanya hari ni aku dapat 2 berita gembira
meneutralkan balik tekanan aku kat sekolah tadi, hehe..

p.s : ni diari Ramadan Kak Syuhada ;D

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: