BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 18, 2011

Diari Ramadan Syuhada #18

ku sangkakan panas sampai ke petang
rupa-rupanya hujan di tengah hari

terlajak perahu boleh diundur
terlajak kereta pun boleh undur
terlajak kapal selam dah tak boleh undur
sebab tadak gear reverse
terlajak tido lagi tak boleh undur !
maka dengan itu, terlepas lah sahur...

hahahahahaha...

kasihan Syuhada dan adik-beradiknya
semalam hampir-hampir ja,
tapi hari ni IMPIAN jadi kenyataan !
:D

impian la sangat,
impian tak bangun sahur ? hahaha..

pagi tadi pukul 6.40 baru mama jaga
maksudnya aku pun sama la,
dalam masa 20 minit tu aku bersiap gi sekolah
Syuhada ngan Anas takyah kata apa la
sedap ja tido

semalam memang depa dah niat takmau pi sekolah pun
tapi mama tak berapa setuju
alih-alih hari ni memang tak pi pun
bahagianya hiduuupppp !!!

aku pun nasib baik sebab periksa ja,
kalau tidak rasanya tak pi jugak kot..

adik angkat aku, Nuryang tido umah aku malam ni !

dia dah edit gambar ni sikit
bagi lawooo sikit !
hahaha..
gambar yang pertama tu ada rahsia yang tersendiri
wakakakaka...

Syuhada suka sangat la kat adik angkat aku sorang ni
kadang-kadang kesian pulak kat dia bila dia kat umah aku
Syuhada tak pernah nak berenggang dengan dia
sampai aku yang tengok pun naik rimas

tapi Yang tak pernah merungut pun
biar ja la, dia bahagia la tu
hahaha..

walaupun hari ni Syuhada tak sahur
tapi dia tetap puasa penuh
cayalah dik !
kuat betul semangat dia, kan..
adik-adik sekalian, contohilah Syuhada
bukan adik-adik ja, kakak, abang, pakcik, makcik, tokwan, nenek,
semua la !
huhuhu..

esok cuti, sepatutnya boleh la kalau nak tidur lambat
tapi dah beberapa malam aku tido lambat,
hari ni la peluang aku nak tido awal pulak kan

have a nice day, peeps !
:D

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: