BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 15, 2011

Diari Ramadan Syuhada #15


sekarang kita betul-betul di pertengahan bulan Ramadan
selalunya 15 haribulan
bulan saaaaaangat cantik !
tapi sayang,,
malam ni hujan, tak dapat tengok :(

takdak rezeki, nak buat macam mana kan
tengok bulan depan ja la
huhuhu
tapi aku memang selalu tengok pemandangan bulan
cantiknya, subhanallah !
indahnya ciptaan Allah

okay2, ada cerita panas tak hari ni ah ?
rasanya ada kot
tapi tak la panas sangat, suam2 kuku macam tu ja
sebab tadi hujan rintik-rintik
hahaha
*apa yang aku mengarut ni ?*

lurus ke titik
(bahasa inggeris : straight to the point)
petang tadi Syuhada tak tido langsung walaupun dia agak keletihan
aku pun tak tido jugak
mulanya nak pi sidai kain
lepas tu tangguh, tangguh, dan tangguh lagi
LUPA.....

hehehe,
minta maaf ye, mama
bukan sengaja
tadi layan portal ni sampai tak sedar masa sudah berlalu dengan begitu pantasnya
[ ni ayat nak pujuk mama ]
ekekekeke...

macam biasa la, setiap petang memang kami akan keluar
pi hantar cucur kat asrama
hari ni pun Syuhada ikut
tapi hari ni dia lain sikit
sebab dia pakai tudung
tiba-tiba berubah angin, kami pun taktau kenapa

sampai kat asrama tu,
masa tu la mama teringat nak hantar mesej kat kawan dia
pastu mama pun suruh aku hantar dulu

bekas cucur tu ada empat
lepas aku hantar yang keempat baru mama keluar kereta
cehh ! baik tak payah
kami pun gelak-gelak depan kereta tu

lepas tu mama pun tengok kat Syuhada
nak cerita kat dia la apa yang jadi
sebab Syuhada diam ja, mana tau kot2 dia tak dengar perbualan kami
tengok-tengok rupanya dia dah tido pun !
sandar elok ja kat tingkap
alolololo, comel betul !

mama sempat singgah kat bazaar sat, beli air asam kot
tapi Syuhada tak jaga,
aku pun teman dia dok dalam kereta
sampai balik rumah dia tido lagi
kiranya dia ikut kami pun tadak guna la hari ni
hahahha

setakat ni ja la cerita hari ni
mata dah berat ni
tadi mengadap dua buah buku teks sejarah
sebuah buku teks tingkatan 4,sebuah lagi tingkatan 5

subjek esok memerlukan daya ingatan yang tajam
Pendidikan Islam K1 & Sejarah K2

Syifa Boleh ! Syifa Boleh !
Syifa Boleh !!!!

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: