BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Friday, July 15, 2011

Live Your Life

a lot of things happened in just a few days
there's bad things and good ones
tapi kita kena la terima la qada n qadar kan ?

one of my facebook friends once said,
'our life would not be colorful without BLACK'
suka ayat ni ! hahaha
it's very meaningful

*explanation :
kita takkan selalu dapat apa yang kita nak
sebab kalau kita dapat semua yang kita nak,
kita takkan hargai sesuatu yang telah kita miliki
kita akan menghargai sesuatu bila kita rasa perit n susahnya nk dapatkannya
keperitan tu lah BLACK
something negative,
but somehow will be positive.. :)

jujurnya, beberapa hari lepas aku kecewa sangat !
yes, i was
aku luahkan dalam facebook n dapat sambutan from someone yg bagi kata2 semangat macam yang di atas
then, aku sedar yang aku dah terlalu ikut emosi

beberapa hari lepas, aku dapat pulak berita yang gempak !
pengubat aku punya duka lara.. :D

see,, Allah knows what's best for us..
selagi kita bersabar, ada lah rezeki kita nanti..
teringat pulak kat dialog Syurga Cinta

something like this laa,,
"kadang2 Allah berikan kita hujan, kita merungut, tapi selepas itu Allah hadiahi kita pelangi yang indah.. "

sorry la, tak ingat sangat original punya line,
tapi maksudnya kat sini ialah
setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya, sebab Allah itu Maha Adil.. :)

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: