BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Friday, May 20, 2011

[ Post Balas ]

best friends, always there for you
never judging you,
knowing the best for you,
but continuously loving you.. :)

i love that phrase,, hehehe..

susah kan nak cari kawan yang baik ?
kawan sejati lagi la susah,
btol..btol..btol.. !
*sendiri tnya sndiri jawab*

tapi rasanya i've found mine kot !
huhuhu..
jangan jeles ye,,
sebab di usia yang masih muda lagi comel ni
(usia comel ? O.o )
aku dah jumpa kawan sejati..

nama dia...
Aminah Athikah bt Abdul Latiff !!

*pom ! pom !*
(bunyi bunga api)

yes, that's her..
dengan sapa ntah kat tepi tu, hahaha..
pic ni di-snap tahun lpas kot
time tu aku tolong maksu aku jaga kiosk dia kat satu mall terkenal
hehehe..

hari tu kami tak plan pun nk jumpa
tapi kebetulan ikah (nama panggilannya ) p sg petani
dia pun singgah la sana untuk betemu denganku
wahahahaha..

beberapa hari lepas birthday dia..
dah berapa tahun dah rasanya aku tak bagi apa2 pun
so tahun ni aku decide nak wat something la kat dia
aku mintak ihsan mak aku la untuk tolong aku wat cupcake
hehehe,,

sweet ka ??
yes, cupcakes mmang sweet !
hahahaha..

nak taw sebab pa tajuk entry ni [ Post Balas ] ?
tengok la kat sini..
:)

*thanks for being such a great friend ! *
LOVE YA !



Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: