BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Saturday, April 9, 2011

Spell It Right !

Assalamualaikum..

masa beta untuk update blog sangat terhad sekarang !
maklumlah, orang ganas sangat
sampai rosak broadband,
hahaha !

back to the title.
pagi ni aku n other 8 friends join nst spell it right challenge
first time join dowh ! hahaha
stiap tahun memang tak pernah missed r kat tv3 !
teringin jugak nak join, tapi tahun ni baru ada chance...

kami submit kami punya application pun 4 hari lepas the closing date
luckily depa terima jugak
thank God ! (^_^)

sepatutnya aku pi kem pkbm minggu ni,
tapi tak pa la..kem pkbm tu dh selalu p pun
hahaha

I was in the first batch n no giliran aku no 11
tak suka r tengok number kecik2 ni ! XD
memang nervous giler bangang ahh !
smpai perkataan yg selalu guna pun boleh salah eja
bhahahaha
tak pa la, takdak rezeki..terima ja la..
at least dapat cert gak.. ^^

memandangkan awal2 lagi aku dh boleh enjoy my life
rasanya tadi kalau aku p kem pun sempat kot
village mall dgn kem tu bukannya jauh sgt pun..
hahahaha..

apa2 pun, congrates to Jason Ooi Wei Jing, my fav buddy
sebab dapat consolation prize..
think he's better than that, tapi tadi dia misheard the word he should spell
takdak rezeki jugak.. :/

whatever it is, we had fun there !
walking round, making new friends, taking pitchas [of course ! ], etc.

we'll be there again next year !
tapi as supporter ja la.. hahaha


Jason looks so tiny over there ! :D



WINNER !!

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: