BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 30, 2011

I'm A Girl !

bukan ku pinta,
lahir ke dunia
tidak ku minta
comel begini....

assalamualaikum~~
entry dimulakan dengan memuji diri sendiri
biasa la, kalau kita tak puji diri sendiri
sapa pulak nak puji kita kan ?
huhuhu...

well,i'm proud of myself today !
seriously, yes, i do..
i helped my mom with the chores today !!!
wowwwww...

memang la dengar macam biasa ja..
tapi, luar biasa bagi aku
sebabnya, aku susah sikit nak buat2 kerja rumah ni

tapi aku kan dah besar panjang,
walaupun aku tak la panjang sangat
tapi mak aku cakap kena la belajar buat kerja rumah

pagi ni awal2 lagi aku dah bangun
selalunya kalau hari cuti memang aku liat sikit,hehehe
tapi hari ni semangat sikit !
sebab mama suruh bangun awal..

lepas mandi and makan, aku teman mama pegi beli barang
lepas tu kami minum2 kat cafe dulu
huhu..


sampai je kat umah, aku bergegas ke dapur
mencapai periuk nasi yang besar
lalu aku basuh..
periuk nasi bukan yang saiz 'regular' tu tau
ni yang besar punya
(hari tu ada orang tempah suruh mak aku masak)

periuk tu,kalau aku masuk pun insyaallah muat
huhuhu...
punya la berat siap kena bukak langkah silat bagai dulu, baru siap basuh..
hahaha..

kemudian, tanpa melengahkan masa
aku berlari2 anak ke luar rumah untuk mengambil kasut sekolah aku dan adik2 aku
cuti empat hari kan..sebab tu hari ni baru nak basuh
:D

malam ni lak aku tolong mama potong daging
selalunya kakak aku yang buat keja ni,
tapi dah dia kat perak macam mana nak buat pulak kan
aku pun ambil alih tempat dia

buat kerja umah ni tak la penat sangat kan
best !!
huhuhu..
(macam makan puji lak)

tapi betul la,
tak la penat sangat pun
tambah2 bila mama sentiasa ada kat tepi
tolong itu ini..

yeayyy...
i'm finally a girl !
a true girl !
wahahahaha...XD

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: