BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 26, 2011

adikku sayang !

assalamualaikum~

cantik kan budak kat atas ni ?
sayang sangat kat dia..

ni la adik aku yang bongsu, Anis Syuhada
memang banyak dah gambar dia terpampang dalam blog ni
ya la, dia ni fotogenik sikit
memang pantang nampak kamera,
mesti mau bergaya !

terima kasih, adik..
sebab dah corakkan kehidupan kami
sebelum adik lahir, kami tinggal kat satu taman perumahan
lepas tu, masa mama mengandungkan adik
kami pindah rumah

beberapa bulan lepas tu, adik pun lahir
alhamdulillah~
sekurang-kurangnya mama ada kawan
masa kat rumah dulu, ramai la jiran2 yang boleh sembang dengan mama
tapi rumah sekarang ni tak ramai jiran sangat
yang ada pun semua kerja

nasib baik la ada adik,kan
kalau tak, taktau la macam mana mama mengatasi rasa bosn dia tu
dapat pulak adik yong comel,kan
sejuk ja mata memandang
huhuhu

adik sekarang ni dah pandai cakap
bukan pandai yang biasa, tapi terlampau pandai !
hahaha..
samapi kadang2 kakak2 dan abang dia pun terkena

tapi tu satu bentuk hiburan bagi kami sekeluarga
kami semua sayang sangat dekat adik !

WE LOVE YOU !!! :D


Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: