BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Friday, June 17, 2011

Thank You, Allah..

alhamdulillah..
beberapa hari ni aku bahagia sangat..
rezeki aku murah sangat !
alhamdulillah,alhamdulillah....

hari rabu hari tu,
aku g satu interview..
interview untuk student exchange program
walaupun baru interview, tapi aku memang excited gler ah !

sebenarnya aku apply untuk jenesys scholarship
p jepun for 2 weeks..
tapi lepas aku jawab soalan depa tu
depa kata, 'u r too good for japan,
we recommend u to apply for YES program'

i was like.. is it for real ??
YES program ?
USA, for 6 months..
wowwww~ xkan aku nk tolak kan ?
hahaha...

then, kat bilik interview tu jugak aku tukar aku punya application..
huhuhu..
i was quite confident with my interview
and hopefully they will call me for the 2nd interview.. =)

lepas tu, hari khamis baru2 ni
aku n kawan2 yang lain p sekolah tunku putra
untuk pertandingan drama b.inggeris

memang agak happening lah !
sebab kami p nek bas..
bayangkan la, orang x smpai 20 orang pun
tapi nek bas lawaaaa,, hahaha

smpai2 sana, kami dapat lak giliran yg terakhir..
so, masa dihabiskan dengan BERGAMBAR !

normal la tu, trademark budak2 SMK Sik
p mana2 pun yg penting mesti mau ada kenangan.. XD

aku buat persembahan cm selalu kami wat latihan ja,
tak expect pun nak dapat tempat
yang penting kami just nak buat yg terbaik ja..
last2 kami dapat gak no 3 !!

happy yang tidak terhingga la..
berlatih 2 minggu dapat third,
kalau sebulan ?
hohoho
alhamdulillah, murah rezeki kami..

thanks to all the teachers, all the cats n our beloved director,
incik Along !!!
hahaha,,
ksian dia selalu kena buli ngan kami
tu laa..sapa suruh sporting sangat ? hahaha



thank you, Allah for everything ! =)

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: