BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Monday, May 2, 2011

Pride and Glory !

there's nothing sweeter than being home..
hehehe..
after 10 days fighting for my school
i am finally home !! yeah~

tak sia2 la kaki aku melecet teruk kem kali ni
semua acara kami dapat bawak balik something tahun ni

macam biasa, setiap tahun memang unit 19 RAMD memang sentiasa digeruni
tak kisah la skolah sik @ pendang
memang kmi la juara lah ! wahahaha..

first and foremost, sorry sangat2 sebab tak banyak snap pic sangat kali ni
so lebih banyak membebel
untuk penerangan yang lebih terperinci, (^^,)

first event kawad,
aku masuk jugak sbnarnya
tapi sehari sebelum ptandingan aku demam n pitam time latihan, so terus jadi reserve ja


as u can see, aku yang paling pendek n baju aku sorang ja yang tadak aksesori lengkap..
(sebab aku simpanan)


gambar ni pulak beberapa saat sebelum masuk padang
n alhamdulillah, berkat gila2 dapat la johan.. :)

second event menembak,
acara ni aku pun masuk gak..
alhamdulillah again, team kami dapat first runner-up !
n pendang dapat first place..

aku, jun, nad n wani masuk mnembak piring
tapi sayang dapat no 3 ja..
(no 3 tadak trofi, considered as kalah la)

third event merentas halangan,
hari tu aku dok dalam bilik ja..
support apa pun tak
tido..tido.. n tido lagi.. cam letih sangat..
tapi team sik perempuan dapat gak naib johan lagi..

last event was pandu arah,
ni first n last time aku masuk
(sebab dh form 5,tahun dpan confirm dh tak boleh)
walaupun aku semput, tapi semangat mau kental maa..

tapi kesian r kat kawan2 aku
rasa cam menyesal pun ada gak sebab masuk acara tu
ya la, depa kan hospitable gila
jalan sikit ja tanya aku whether aku ok or tak ?
ribuan terima kasih diucapkan kepada sahabat2 ku
sebab finally kami dapat naib johan lagi !!!

wooohooooo~~

and part yang paling gemilang ialah both platun skolah menengah kebangsaan sik dapat platun tbaik laki n pmpuan !
gila bangang punya happy ahh !
just that aku tadak hari last tu, aku balik umah sejurus selepas pandu arah
tapi aku tetap happy dengan pencapaian kami tahun ni !

tegak teguh mekanise !!

hihihi..
aku sayang PKBM !
aku cinta PKBM !
heart u la !
thanks to all the trainers !
(depa la kami punya backbone)

:)

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: