BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Wednesday, March 23, 2011

congrates fellas !


second time batch ni kat blog aku ye
huhu..
kali ni sebab nak bangga diri
actually bukan aku yg bangga, tapi sekolah la
takkan nk cakap nk bangga sekolah kan, haha

hari ni result SPM pun dah announce
kawan2 aku ramai jugak la yg amik result hari ni
so aku pun terikut excited tnggu kedatangan hari ni
wakakaka...
ayat tak boleh blah !

pada pagi yang indah itu,
(nasib baik bukan pagi yang gelap)
aku ngan kawan2 sekelas exam dulu
lepas habis paper sejarah kami pun keluar bergelimpangan kat kawasan sekolah
nak amik result la katakan..hahaha

awal2 lagi kami dah taw yang kawan aku ni sorang dapat straight A
10A+, 1A-
sayang giler, A- tu chinese !

lepas tu dah jumpa dia kami pun gitaw dia senyap2
dia buat muka terkejut, tak pecaya !
siap tanya kami betul ka segala
mana kami taw pun dia nak taw gak

kami semua pun tersengih riak la sebab tau awal
alih2 dia cakap 'sama la dengan yang mak aku gitaw aku tadi'
cehh ! dia dah taw rupanya
wat penat kami meriakkan diri ja
lupa pulak mak dia kan cikgu
mesti la ada cara nak tau dengan lebih awal

apa2 pun, congrates ahh Zhiee Jhia !
hang memang kawan baik aku lah
huhuhu..

students lain punya result pun not bad jugak
beberapa orang dapat 9A,,
ingat senang ka ?

so, tahniah diucapkan kepada semua smk sik students yang amik result tadi..
tanpa result hampa, tak adalah target untuk kami
hahahaha

[ harap2 aku pun dapat jadi antara top students tahun depan..insyaallah... ] XD

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: