BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Saturday, March 26, 2011

The Asian Symbol

pada petang yang indah
tanah tidak lagi gersang dek terkena hujan
papa ku pulang dari kota
papa ku belikan sesuatu
aku ngan kakak aku tengah melepak kat living room

abah masuk ja dalam rumah
hidung kami dah terdetect something !
what was that smell ?
jeng..jeng..jeng....

beberapa ketika kemudian

wohooo~hidup terasa indah sekali !
bukan sekali ja, berkali-kali...

FYI, kami ni semua pencinta durian..
okey, bukan semua .
adik laki aku tak suka sangat,,
eee...rugi tol !

mak aku lak takleh makan sangat, darah tinggi
so tinggal aku, kakak, abah, n syuhada
tapi budak sebesar syuhada tu nk makan byk mana sangat ?

tanpa membuang masa, petang tu jugak kami makan la dalam 2 biji kot sementara tunggu maghrib
2 biji oke, bukan 2 ulas or 2 pangsa !
n anggapan aku terhadap syuhada dah silap,
banyak jugak budak kecik tu makan

lepas tu lepas maghrib kami kluar sat,
balik umah sambung makan durian lagi !!
yeah~
time malam makan 3 biji ja
wakakakakaka XD

so, today's our durian day lah !
hohoho..

Writing is my passion. Please enjoy yourselves while reading it. :)

0 Kepochi: